JONATHAN O.M., s.r.o.
Jednořadá 1051/53
160 00 Praha 6, Bubeneč
IČ: 29009774
DIČ: CZ29009774
Číslo účtu: 5680727002/5500
Název banky: Raiffeisenbank a.s.
IBAN: CZ0755000000005680727002
SWIFT (BIC): RZBCCZPP
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 159661, zapsáno dne 5.1.2010
Telefon: 602 157 581
E-mail: info@babolat-online.cz
Za zákazníka se považují právnické i fyzické osoby.
prostřednictvím internetového obchodu - za potvrzení objednávky se považuje automatická odpověď z obchodu. Následně Vám přijdou e-mail o vyřízení a odeslání objednávky s číslem balíku, kde na stránkách dopravce můžete dle čísla sledovat, kde se Váš balík nachází.
Objednávky vyřizujeme ihned po jejich přijetí. 99% zboží skladem, pokud není zboží skladem neprodleně o této skutečnosti informujeme zákazníka elektronickou poštou, příp. telefonicky nebo faxem, včetně lhůty dodání.
Pondělí - pátek
9,00 - 17,00 hod.
Na veškeré nabízené zboží v e-shopu máte pouze u nás záruku 5 let místo klasické dvouleté záruky s vyjímkou elektrozboží (např. elektroskútry, běžecké pásy, atp.), na které poskytujeme standartní záruku 2 roky a na baterie poskytujeme záruku 6 měsíců.
V případě reklamace přiložte ke zboží doklad nebo kopii dokladu o zakoupení, který přikládáme ke každé objednávce a spolu s popisem závady nebo požadavkem na vrácení peněz ve stanovené lhůtě, zašlete na naši odesílací adresu:
JONATHAN O.M., s.r.o.
provozovna Prchalov 80
742 58 Příbor - Prchalov
Reklamační řízení probíhá dle platných právních předpisů a v jimi stanovené lhůtě.
Pokud objednané zboží neodpovídá Vašim představám, můžete nám jej nepoškozené a v původním obalu spolu s dokladem o zakoupení zasláním na naši dodací adresu vrátit, a to do 14 dnů od jeho převzetí. Po jeho obdržení Vám zašleme zpět peníze v plné výši.
Data zákazníků, uvedena při realizaci objednávky či jakékoliv komunikaci s naším obchodem jsou chráněna a nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě.
tel.: +420 602 157 581 - maloobchod, e-shop, dodávky a informace o zboží, reklamace
Vážení zákazníci zo Slovenskej republiky, nižšie sa dočítate o podmienkach dopravy, pokiaľ byste sa rozhodli niečo objednať z nášho e-shopu. Je to naozaj ľahké, vlastne také isté, ako byste objednávali u Vás doma na Slovensku, zaplatíte v € EURO v hotovosti vodičovi dopravnej služby , s tým rozdielom, že v našom e-shope ušetríte.
Využíváme pre Vás najkvalitnejšú expresnú dopravu , ktorá Vám doručí Vašu objednávku na akúkolvek adresu na Slovensku, do Vášho zamestnania atd.
Pred doručením objednávky Vám vodič dopravnej služby zavolá na Vaše tel. číslo a dohovorí si s Vami datum a čas doručenia Vašej objednávky.
Cenu objednávky zaplatíte pri prevzetí zásilky, podľa aktuálneho kurzu v € EURO
Cena se přepočíta z českých korun dle kurzu ČSOB devizy/nákup v den převzetí zboží.
Zde si možete přepočítat cenu objednávky (kliknite): viz. Aktuální kurz ČSOB devizy/nákup pro dnešní den zde.
Podľa prepočtu si možete vopred ľahko zrátať, aká bude cena Vašej objednávky s expedíčnymi nákladmi spolu dohromady a akú čiastku si pripravíte. Tato čiastka je len orientačná, lebo objednávka Vám bude doručená až po troch dňoch a može sa lišiť, podľa kurzu EURO v deň doručenia objednávky.
Tešíme sa na Vaše dotazy, pripomienky abysme mohli pre Vás dodanie tovaru čo najlepšie zrealizovať...
Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
Jestliže Vám zásilka nebo oznámení o příchodu zásilky nebude doručeno třetí pracovní den po odeslání objednávky, zavolejte nebo zajděte nejdříve na Vaši dodací poštu a zeptejte se, jestli na poště není uložena zásilka od nás na Vaše jméno a adresu uvedenou ve Vašich doručovacích údajích. Často se totiž stává, že Vám není doručeno oznámení o příchodu zásilky, (ztratí se ze schránky apod.). Pokud se zásilka nenachází na poště, pak nám teprve volejte.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 10 - ti dní, bude odeslána na tzv. úložnou poštu a pak odeslána zpět.
Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
U komfortní dopravy PPL Vám řidič oznámí, kdy Vám přibližně bude Vaši zásilku doručovat, popřípadě se s Vámi domluví, který den a hodinu chcete zásilku doručit, pokud nejste k zastižení. PPL rozváží balíky v krajských městech až do 21,00 hod večer, pondělí – pátek.
Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
U komfortní dopravy PPL Vám řidič oznámí, kdy Vám přibližně bude Vaši zásilku doručovat, popřípadě se s Vámi domluví, který den a hodinu chcete zásilku doručit, pokud nejste k zastižení.
Jestliže je u produktu stav zboží skladem, je toto zboží skladem na našem skladě nebo skladem u dodavatele.
Pokud se zboží na našem skladu doprodalo, musíme ho objednat u dodavatele. O této skutečnosti Vás budeme informovat buď telefonicky nebo prostřednictvím uvedeného e-mailu.
U některých produktů dovážených z centrálních skladů námi prodávaných značek mimo Českou republiku se může doba dodání prodloužit, ale o této skutečnosti Vás neprodleně informujeme telefonicky nebo e-mailem.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Poskytnuté slevy u zboží platí do vyprodání zásob. Společnost JONATHAN O.M., s.r.o. si vyhrazuje právo slevy kdykoliv změnit.
Informace k použití slevové karty na produkty značky SALOMON a OAKLEY. Kartu lze použít pouze na jeden nákup zboží značky SALOMON a/nebo OAKLEY. Po využití slevové karty Vám i při znovu uvedení slevového kódu v následující objednávce sleva nebude odečtena. Slevu lze znovu uplatnit pouze po nákupu zboží značky SALOMON a/nebo OAKLEY v hodnotě minimálně 1.000,- Kč bez použití slevové karty.
"Cena SHOWROOM" platí pouze při nákupu se zákaznickou kartou JONATHAN při Vašem osobním nákupu nebo Vašem osobním vyzvednutí objednávky z e-shopu na /showroom-info/" class="frame">SHOWROOMU. Množstevní ceny, slevy, jsou platné i při nákupu na /showroom-info/" class="frame">SHOWROOMU.
Náklady na použití telefonní linky jsou dány cenou místního volání do sítě T-Mobile dle tarifu zákazníka. Náklady na elektronickou komunikaci jsou dány dle tarifu zákazníka.
V případě, že je kupujícím spotřebitel s bydlištěm v Evropské Unii a mezi prodávajícím a kupujícím dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení s tím, že se s příslušným návrhem obrátí na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na internetové adrese: www.coi.cz. Platforma pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů on-line se nachází na adrese: ec.europa.eu/consumers/odr.